Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

1. Vásárlás regisztrációval:
A regisztráció, a lap felső részén található regisztráció menüpontban a megrendelő adatainak kitöltésével történik, elektronikus úton.
A baloldalon megjelenő menüsorból kiválaszthatók a termékcsoportok.
Minden termék megrendelhető elektronikus úton, a "megrendel" ikonra kattintva.
A baloldalon megjelenő menüsorból kiválaszthatók a termékcsoportok.
Minden termék megrendelhető elektronikus úton, a "megrendel" gombra kattintva.

Megrendelés

A kiválasztott termékek mellett található bevásárlókocsira kattintva, a megjelölt darabszámot a webáruház automatikusan bejegyzi a megrendelőlapra. A rendelőlapot Ön a felső menüsor jobb oldalán található vásárló kocsira kattintva megtekintheti, módosíthatja, Amennyiben minden megfelelő számban szerepel a megrendelőlapon egyetlen gombnyomással elküldheti nekünk.
Ha mindez megvan, akár azonnal fogadjuk a rendelést! 
Kollégánk minden esetben visszajelzi az esetleges hiányosságokat, ezért fontos a telefonszám feltüntetése! 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre (SIMPLE) személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
SIMPLE fizetés:
http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Szállítás

Társaságunk küldeményeit a DPD Hungária Kft juttatja el Önhöz. A rendelés kézhezvételét követően 2 munkanapon belül történik a kézbesítés. Az árufelvételt követő második munkanapon, munkaidőben kézbesítjük megbízóink küldeményeit. Sikertelen kézbesítés estén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet.

Bruttó belföldi kézbesítési díj súlytól és távolságtól függetlenül: 1.500,-Ft  AZ utánvétel díjmentes! ( a pénz kezeléséért nem kell külön díjat fizetni) 50.000,-Ft bruttó kosáréték felett ingyen szállítunk az magyarország területére. Az Európai Unió EU országaiba 15-25 Euro a szállítási díj egységesen.

 

NEMZETKÖZI SZÁLLÍTÁSI DÍJSZABÁS:
http://www.dpd.com/hu/Home/Termekek-es-Szolgaltatasok/Nemzetkoezi/Arak

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

14 NAP PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA!

Minden vásárlónk külön indoklás nélkül 14 napon belül elállhat a termék megvásárlásától az alábbi feltételek szerint:

A vásárlástól számított 1-14 napon belül díjmentesen a terméket üzletünkben visszavesszünk és a  vételárat visszafizetjük. A pénzvisszatérítés feltétele minden esetben az áru új állapota és az általunk kiállított számla, nyugta vagy garanciajegy bemutatása. Amennyiben a vásárló más terméket választ áruházunkból, akkor az esetleges visszaraktározási díj felszámításától eltekintünk.

Fizetés:

Fizetés: banki utalással vagy készpénzben a csomag átvételekor a DPD Hungária Kft. részére.

Bankkártyás fizetés (SIMPLE)
http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Előre történő átutalásnál:
Dunakonzult Kft. OTP Bank 11703020-20001728-00000000  FORINTszámlájára.  

IBAN :     HU02117030202000172800000000    
Az OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB 
Székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 16.

Ez esetben szállítás: Az összeg beérkezése után a DPD Hungária szállítási feltételelinek megfelelően.

Reklamáció

Az áru átvételekor legyen kedves minden esetben a számlán vagy szálltólevélen feltüntetett termékeket összevetni a csomagban összekészített termékekkel. Abban az esetben, ha a számlán vagy szállítólevélen szereplő termék nem szerepel a csomagban, legyen kedves a számla vagy szállítólevélre írásban rávezetni reklamációját, és a hiányzó áru értékével kevesebb összeget fizetni a futár részére.

Kérem, figyeljen arra, hogy az Önnél maradó számlán is szerepeljen ugyanaz a reklamációs szöveg, mint a futárnál maradó számlán, a számlán a fizetett összeget is tüntesse fel.
Ü
gyfélszolgálat: 06-30/ 33 33 007

A használt felszereléseket csak személyes átvétellel lehet megrendelni!

A helyszíni átvétellel és fizetéssel megrendelt termékeket 5 munkanapig áll módunkban eltenni.

 

Márka kereső