Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók, vagy a magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre 6 hónap garanciát és 24 hónap szavatosságot vállalunk. A jótállási idő kezdete a számla vagy a jótállási jegy dátuma.
   
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

-    A cégünk által kiállított jótállási jegy vagy nyugta
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott eszközt továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító gyártónak vagy a szervizének. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl.nem rendeltetésszerű használat, ugaratás, következtében összetört stb. ) cseréjét a gyártók megtagadhatják.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a 06 30 33 33007 es telefonszámon vagy a dunakonzult@gmail.com e-mail címen. Ha a gyártó kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos gyári szakvélemény ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.

Sílécek estében kantnitörés, csőrletörés, ugratás következtében bekövetkező törés esetén a garancia megszűnik. 

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy, használati útmutató tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. 
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Márka kereső